tisdag 1 januari 2013

Årets första dag

1 januari 2013. Jag gick till Seven Eleven och där satt Gud fader själv. Nä jag skojar. Men det var en man med skägg som inte släppte mig med blicken. Jag beställde en pizza, cola och caffe latte och en expressen. När jag gick ut var det som ett atomkrig hade ägt rum. Ett par gick förbi mig de såg kära uten annan man försökte prata med mig. Men han var full, påtänd psykotisk  etc jag sa hej och drog mig undan. För jag blev rädd. Det här året ska jag bara försöka hoppas på att drömmen slår in.

2 kommentarer:

  1. Det känns som om 7-11 är din fiende! Jag tror att det är lätt att bli besatt av sånt man inte "får" äta, då blir det laddat. Jag rökte tex jättelänge bara för att jag inte "fick", men det betyder inte att jag EGENTLIGEN tyckte det var gott! Jag tror det är samma sak med dig. Du gillar nog en fräsch god sallad lika mkt som de flesta. Bra råvaror är ju egentligen tusen gånger godare än industripizza. Så försök köpa mer sånt istället. Du har ett val. Gott nytt år!

    SvaraRadera
  2. Fan vad bra sagt! Kram! Jag ska undvika snabba affärer! Sallad är goodast

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.