tisdag 8 januari 2013

Födelsen

P är rolig och väldigt spännande och tycker alltid att det är kul när man kommer med ett förslag. och hänger med lätt på allt man hittar på. Dessutom är hon smart. Sen tycker jag inte om att hon säger saker som sårar och är på gränsen till elak ibland. Men jag kan inte hata henne. Alla människor har goda och onda sidor. Det är ju meningen att man ska lära sig något av varandra.

Jag är lynnig och låter mitt dåliga humör gå ut över andra. Men jag är generös och har en jävla fantasi. Farligt farligt att göra så här.

Självkänsla konra självförtroende, tror de samverkar, Den ena klarar sig inte utan den andra.

Men alla har unika problem. Som de fick när de föddes. Jag känner bara till mitt eget. Och jag älskar det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.