onsdag 23 januari 2013

Må bra

Dagen som igår gav ett minne kvar och dingeling souvenir! Nä haha. Jag lyssnar på gammal musik som gjordes innan jag föddes. Tränade det gick rätt bra faktiskt. Sen ringde försäkringskassan och det sa att jag inte fyllt i allt rätt och att det därför kunde dröja innan pengarna finns på kontot. Möte med socialhandläggare gick bra. Hon var vänlig och mjuk i sättet vilket jag uppskattar. 1000 frågor men jag besvarade dessa utan att röja en osäker min. Så nu ska jag få boendestöd. Vad bra!

Asså jag mår rätt bra. Jag vet att jag måste ta min medicin och att jag är sjuk men jag är så mycket mer än bara det.

Lånade om filmerna jag räknade upp. Börjar tröttna lite på film. Kanske ska skaffa mig ett annat intresse!

2 kommentarer:

  1. Hej! Vad innebär boendestöd? Får du egen lägenhet då eller?
    Kämpa på, vad duktig du är som tränar! Själv kan jag inte förmå mig.

    SvaraRadera
  2. Det innebär att det kommer folk och hjälper en med det man inte klarar av som att tvätta och rent och snyggt. Det är inte nån som gör nåt åt en men de hjälper som ett stöd.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.