måndag 14 januari 2013

Vanilla flower

Jo jag hade tänkt att gå på en föreläsning som heter "Hitler für alle" som handlade om Hitler i samtidskonsten, spelfilmen och litteraturen. Men jag pallade inte för det var bara gamlingar där. Istället gick jag och tog en öl på Tranan. Själv. Jag är ledsen och äter mycket nu. Det är destruktivt och när jag tänker på det så mår jag ännu sämre. Asså jag försökte beställa en öl på tre ställen men blev totalt ignorerad. Är det för att jag är tjock eller? I såna fall är det ju diskriminering. Feta vanilla flower.

2 kommentarer:

  1. Du - när du vill äta försök stanna upp och tänk efter : vad är det jag egentligen behöver? Om du är ledsen - då behöver du en kram eller stöd men kanske inte nåt att äta. Så testa och ring en kompis eller nåt istället nästa gång du känner suget. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det var ett gott råd. Det ska jag göra.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.