onsdag 23 januari 2013

Diva

Tam dam da, tam dam da. Det låter så i mitt huvud. Tam dam da. Det betyder något, det betyder något, det betyder något.

Jag lånade tre böcker två av judith butler och en av namnet på en fiende. Vi kan inte vara i samma rum. Jag vet inte vad hennes problem är. Jag har iallafall full respekt för henne.

Nu är jag trött, jag tog kvällsdosen. 2 abilify, 3 litium, 2 propavan och en immovane. Jag vet att folk har värre diagnoser och måste ta mer medicin än jag. Så jag ska inte sitta här och vara en DIVA.

2 kommentarer:

  1. Fan, när jag tog 2 Propavan gick jag som i en dimma varenda jävla dag, halva dagen åtminstone - kunde inte minnas var jag promenerat med hunden eller vilka kläder jag haft på mig till exempel. Läbbigt. Nuförtiden tar jag "bara" 1 Imovane 7,5 mg, 1 Abilify 10 mg och 1 Mianserin nån styrka(antidepp som också funkar på sömnen). Det räcker som tur är.
    Kram Bea.

    SvaraRadera
  2. Propavan gör att mina fötter domnar. Annars så lider jag inte så mycket av den. Immovane gör dock att jag frossar på mat.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.