tisdag 8 januari 2013

Förklaring till allt

Pigg och utvilad. Ska gå en runda. Pappa och jag bråkade igår. Jag vill inte att nån kille ska hjälpa mig utan jag vill komma ifrån där jag är själv. Jag kanske kan få hjälp av samhället nu när jag kommet till en bättre vårdinrättning. Det ordnar sig nog. Jag tror att min stora dröm kommer att infrias när jag löst de andra problemen. Min pappa älskar mig men hans föräldrar fick honom när de var 20 och de stack iväg och roade sig på franska rivieran och hans farmor fick ta hand om honom. Sen gifte farfar om sig. Pappa växte upp i Hökarängen de var kanske inte en så trygg plats. Allt detta står i pappas böcker om ni vill veta mer. Jo jag pratade med den där ledsna tjejen som hade samma problem som mig och hon tackade mig. Jag glömde säga grattis till att hon kommit in på drömutbildningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.