onsdag 16 januari 2013

Betydelsefull

Jo, jag tog en promenad ner till Djurgårdsfärjan. Hörde nån amerikan med superuppblåst ego prata i mobilen om nåt jävligt viktigt projekt. Ja ba "suck."  På båten jag stod jag i fören så bara slog det mig men jag är ju själv i världen även om jag hade haft en enäggstvilling så  är det ju nån som kommer först. En helikopter cirkulerade ovanför mitt huvud och måsarna flög och vattnet och jag bara kände att det finns inget att vara rädd för. Jag är betydelsefull.

Inte en krona spenderade jag idag. En eloge till mig för det.

3 kommentarer:

  1. Bra gjort Bea, att dra åt svångremmen lite på det ekonomiska planet. Jag måste själv göra det rejält nu, det kommer inte att bli någon dans på rosor, den saken är säker.
    Kram på dig, hoppas att du fortsätter träna och äta rätt!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.