onsdag 30 januari 2013

fnurr

I'm not a loser. I've been defeated but it's not over until it's over. Nu mår jag ganska bra. Jag träffade en kompis igår, vi stötte ihop han stod vid utgången till Ringens köpcentrum och en gammal gubbe med rollator hade ramlat och han försökte ta min kompis systemetkasse. Det hela var lite absurt. Hihi. Stackars gubben två trötta väktare kom och plockade upp honom. Hoppas de var snälla mot honom.

Kompisen A har jobbat på psyket och han säger att han har sett vad kropp och utseende spelar in hur man blir behandlad. min läkare säger att han tror at jag kommer ha svårt att få jobb för att jag är så överviktig men han behöver ju inte ha rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.