måndag 7 januari 2013

Drömjobbet

Jag skulle kunna tänka mig att jobba som filmproducent också. Men åh måste jag hålla på med nåt flashigt. Men Bea. Men jag är inte dum, pushing it. Varför ska jag inte utnyttja min begåvning? Jag har ju en massa kunskap samlad. Nu ska jag inte säga vad jag jar i kikaren. Det är hemligt. haha. Jag vill inte bli känd iallafall. Det är inte mitt mål och syfte. Läkaren sa att jag var hypoman idag. Det betyder att man orkar mer än vanligt när man är i normalläge. Fast ska man jobba med nåt konstnärligt måste man kunna networka och det är inte min starka sida. Fast jag är social. Kanske inte så trevlig men jag menar inget illa. Vill aldrig mer jobba inom vården iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.