fredag 4 januari 2013

Stan

Gick genom hela jävla stan. förbi riksdagen och regeringen. Träffa inte på en käft jag kände. Bara massa främlingar. Kände mig ändå glad över att jag övervann min rädsla att gå ut. Tog en fika på Valand. Borde inte ha ätit kakan men jag tänker som Lady Dahmer Äsch vafan det är ju gott. Jag är tjock. So what! Jag är inte fetast i världen oich den som är fetast kanske har än mycket intressantare livshistoria än min. Men jag ska bli gamla Bea igen. Farsan ska ut till Skärgården. Då kan ju ju ja bjuda över nån kompis, men i min galenskap så verkade jag ha förlorat alla. Jag måste nog be dem om förlåtelse. Inneboende är  snäll. Känner mig trygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.