tisdag 22 januari 2013

Man känner

Det betyder något. Du lär dig något varje dag. Just nu känns det svårt. Jag vet inte hur jag ska förklara det utan att låta helt galen. Man känner onskan och det som är dåligt för en. Som det här med gastric bypass jag tror inte att det är en sån jävla splendor idé för just mig. Med tanke på min psykiska ohälsa. Man känner vad som är dåligt för en. Men man kan ju inte styra över vad som händer.

Alla bara men då blir ju du smal Bea, och får det jobb du vill och vilken kille du vill. Bullshit!!!!!!

2 kommentarer:

  1. Ja folk som tror att allt löser sig om man går ner i vikt har helt fel. Nu har ju inte jag varit jättetjock, men tillräckligt tjock för att bli ratad på olika sätt. När man går ner i vikt sen så är man fortfarande tjock i själen. Svårt att förklara jag är ingen psykolog, inte ens en bra hobbypsykolog.

    SvaraRadera
  2. Ja och tjock vad räknsas som tjock egentligen. De tycker Christina Auguleira är tjock. Hon sär superkänd och amerikan. Men ändå. Man bara vafan. I will always be fat. Tjock i själ och hjärta.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.