tisdag 15 januari 2013

Mat

Trningsinstruktion i morse. Jag blev peppad. Intruktören var naprapat. Jag kanske ska gå till henne sen om min rygg börjar strejka när jag går ner. Nu jävlar ska jag träna det kommer vara jobbigt och motigt men hon sa en sak jag tog fasta på och det var att jag inte behöver göra allt till punkt och pricka varje gång. Det beror ju så mycket på dagsformen. Men det ska bli kul. Se vilken form jag är i om tre månader.

Jag ska till överviktscentrum idag. Jag tänker lägga alla korten på bordet och tala om att igår åt jag hamburgare thaimat chips öl allt det som jag inte ska äta. Jag vill ju äta hälsosamt men det är som jag inte kan kontrollera min begär och min hunger. Fast egentligen kan jag ju det. Jag äter ju när jag mår dåligt. Om jag mådde bra skulle jag inte vara så destruktiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.