tisdag 1 januari 2013

Ångest

Vad har jag gjort nu. Nu vill 20-åringen träffas och knulla skiten ur mig. Jag mår så dåligt så jag har svårt att fokusera. Fan fan är det mitt fel. Visst jag har hängt ut mig själv på nätet men ändå. Jaja jag tänker så  att jag har blivit sjuk. Eller det kanske är klokast att inte svara alls. Internetdejting är farligt! Även om du är anonym så kan de snoka reda på dig. Vissa har särskild kunskap.
Bara för att jag ser ut som en artgirl så betyder det inte att jag uppskattar perversa fantasier. Gjort är gjort men nu ändrar jag mitt liv.  

9 kommentarer:

  1. Ett bra tips är att låta din blogg vara öppen för de du väljeroch låst för resten. Ett ännu bättre tips är att sluta sitta framför datorn öht, nätet är fullt av skit du inte behöver för att må bättre. Stäng av och läs en bok eller stirra in i väggen, allt är bättre än internet.

    SvaraRadera
  2. Word! jävla bloggar. om alla slutade att frottera sina Egon offentligt så skulle kanske deras fokus läggas på väsentliga saker som medmänsklighet istället för self obsession

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja men du! Nu vet jag inte vilket kön du är! Så jag kan inte dra nån slutsats. Kvinnor bloggar för att få sin röst hörd!

      Radera
    2. Kan inte låta bli att fråga: Bloggar du för att göra din röst hörd? Enbart därför?
      Har du isåfall fått ut något positivt av att fått göra din röst hörd här?
      Jag funderar mer på att du har en väldigt öppen blogg med både för- och efternamn och dessutom bild på vem du är, jag känner dig inte men kan enkelt hitta hem till dig och jag vet vart du spenderar din tid. Du går att hitta väldigt enkelt om du är lika ärlig på dejtingsidor och de som väljer att ta kontakt med dig ser en person som är i psykiskt underläge och således lätt att forma/styra/förgöra.
      Vad personen "Word" ville ha sagt struntar jag i, det var inte egon jag var ute efter utan din säkerhet och ditt sätt att vika ut ditt otroligt sårbara och sköra inre.
      Gör inte så mot dig själv!
      Fuska dig inte till "lycka" genom ta genvägar för att känna dig mindre ensam. Fusk slår alltid bakut.

      kram och jag hoppas det nya året kan knuffa dig i rätt riktning.

      Radera
  3. Det är ju ingen.som lyssnar på oss annars!

    SvaraRadera
  4. Internetdejting KAN VARA farligt... Behöver ju nödvändigtvis inte vara det...

    Jag har träffat 8 pers från nätet och ingen av dem har velat mig något ont. Däremot har jag haft rätt lång kontakt på nätet och varit anonym i början. Inte lagt ut kort, inte gett telenr osv i första taget. Men ändå varit 100% ärlig och gärna övertydlig med mitt utseende och negativa features.

    Men visst vissa kan leta rätt på en ändå, precis som du säger, och jag har väl haft tur att ingen gjort det :)

    Var rädd om dig och var försiktig. Bara för att du är sjuk och inte mår bra betyder inte att du inte är likamycket värd som alla andra. Sen tycker jag det är skönt att du skriver hur du mår.... Jag känner igen mig till viss del och då känner man sig inte lika ensam. Jag är duktig på att ge andra råd, är insiktsfull och väldigt medveten om mina problem, men har svårt att lyssna på dem själv...

    Hoppas du mår bättre idag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ops... Glömde... En leta rätt på mig men han gjorde inget. Tog inte kontakt irl... Men jag blev ordentligt skrämd och blev ännu mer restriktiv.

      Det är inte som förr längre :/ 95 träffade jag mitt ex på nätet.. På mirc... Vi var tillsammans i 14 år...

      Radera
  5. Hej anna! Du skriver så känsligt! Jag är glad att du varit älskad! Jag har mest haft korta flings! Men det är ju inte fy skam! Jag tror att det går att förändra sig! Och man kanske varit älskad! Vad vet man! Men det finns ondska i världen och det ska inte ignoreras!

    SvaraRadera
  6. anonym 15 37 Ja jag tycjer det du säger är vettigt. Visst kan jag få stalkers efter mig. Men herregud världen är full av galningar. Ingen lär sig av mina misstag men jag vill föra fram lite hopp. Kanske ska stänga ner alla konton på nätet vet inte. Det kanske är bästl.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.