onsdag 3 juni 2015

Tanten 2

Vet ni vad som hände när jag satt och tog en kaffe på Götgatan. Jo samma tant som var på mig förra veckan kommer fram. 

Tant: -Du är jättetjock. Usch. 

Varpå jag blir blixtrande arg och ryter: 

-Har du kollat dig själv i spegeln kärringjävel? 

Tant: men du är jättetjock. 

Jag: -Dra åt helvete innan jag klipper till dig. 

Tanten såg då rädd ut och lommade iväg. Hon var i 70 årsåldern och såg alldaglig ut. Hon var klädd i jeans dunjacka och hade svart ryggsäck. Jag blir så förbannad när folk håller på så här och förpestar tillvaron för andra. Jag vet att jag är tjock och jag blir inte glad när folk ska trycka ner en med elaka kommentarer. 

4 kommentarer:

  1. Bra att du röt ifrån, INGEN ska behöva ta skit från sådana kärringjävlar.

    SvaraRadera
  2. Vilken jävla idiot! Har hon som hobby att gå omkring och tracka tjocka? Fyfan. Kul liv, liksom. Bra att du sa ifrån!
    En fråga : Har du sett mina två liv på svtplay? Det handlar om biopolär sjukdom. http://www.svtplay.se/video/2961575/mina-tva-liv/mina-tva-liv-avsnitt-1
    Här e länken om du vill se.
    Ha det så bra!!!

    SvaraRadera
  3. Tanten verkar ha en hang up på tjocka ja. Själv var hon smal och det är kanske hennes största skräck att bli fet.

    Jag har inte sett det programmet. Ska kolla in!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Bra att du säger ifrån! Fuck her!!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.