måndag 15 juni 2015

Galningen

 Tänker på när jag mådde som sämst och gick till olika medium för att jag trodde att de kunde hjälpa mig. Man griper liksom efter halmstrån. De där medierna svamlade mest och sa inget av vikt. Jag minns särskilt en helbrägdagörare som vi kan kalla galningen på Kungsholmen. Jag hade fått hans nummer av en kompis. Jag åkte till en adress på Kungsholmen. Jag kom in i ett litet rum och där satt en mager man med gulnad hy. Han stank av tobaksrök och gav inget vidare intryck. Han skakade min hand och bad mig att lägga mig på en brits. Han började lyfta bort dåliga energier från min aura. Jag grät och sa att jag ville dö. Då sa galningen:" Om  du tar ditt liv då har du fan inte lärt dig nånting. Det kommer vara likadant. "På något sätt gick galningens ord rakt in även fast jag betraktade honom som en bluff och inte tror på att det finns ett kraftfält runt kroppen som kallas aura. Jag tror jag betalade honom 350 kr och sen gick jag därifrån. Jag kommer att minnas hans ord för alltid för han sa dem i ett sårbart läge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.