onsdag 17 juni 2015

Groggy

Nu mår jag rätt bra. Men när man mår dåligt så tror man att alla andra lever fantastiska liv. Men så är ju inte fallet. När man går ut så ser man en massa främmande människor och alla dom ser ju verkligen inte ut att må bra.

Igår natt så blev jag så desperat över att få sova så jag petade i mig fyra stycken Lergigan vilket är alldeles för mycket. Jag blev helt knockad. Det är lång halveringstid på de där tabletterna så jag var trött och jävligt seg fram till 14 tiden. Jag hittade en väska igår på gatan och gick till polisen med den. Jag kunde ju ha besparat mig det besväret men jag tänkte på hur glad jag hade blivit om någon lämnat in min väska. Jag kollade i väskan och det var inte direkt något utav värde där men ändå.

Vet inte riktigt vad jag ska göra på Midsommar. Ska kolla upp vad det finns för kul att göra.

1 kommentar:

  1. Oj, fyra Lergigan låter som alldeles för mycket. Två kanske hade varit lagom? Jag om någon förstår verkligen hur det är att inte få sova, de värsta medicinerna tycker jag är Lergigan, Propavan och de där dropparna jag inte minns vad de heter - jag blir kanonseg på alla tre, dropparna blev jag utslagen i 18 timmar på en gång. Jag kunde inte resa mig upp ens, det var nära att mamma ringde ambulans och ändå hade jag inte överdoserat då, långt ifrån till och med.
    Du var jättesnäll och medmänsklig som lämnade in väskan. <3 Hoppas du kan hitta på något roligt på midsommar, jag ska fira hemma med pappa.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.