tisdag 16 juni 2015

Stök

Är ganska slarvig och kaotisk av mig. Just nu är det rätt stökigt hemma. Ta itu med disken och plocka upp på golvet. Sortera räkningar och vika tvätt. Boendestödjaren kommer idag. Känns som jag måste städa innan dess så jag inte åker in på något hem. Fast det är ju frivilligt att åka in på hem om man är vuxen. Eller?

Hur mycket tycker ni att jag ska skriva i bloggen? En gång om dagen eller ett par gånger i veckan?  Jag kanske tråkar ut er. Allt man skriver blir inte bra. Ibland blir det riktigt intressant. Vad ska jag skriva om? Vad är roligt att läsa om? Kommentera gärna anonymt om ni vill det.

2 kommentarer:

  1. En gång om dagen, om du orkar och har lust! :)

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte hur du känner, men jag skriver i min blogg så ofta jag känner för det. Det blir ofta tre eller fyra inlägg per dag, jag tänker som så att det står folk fritt att läsa eller låta bli och jag skriver mest för min egen skull. Jag brukar kika in här en gång om dagen och tycker mycket om att läsa nya inlägg då. :-)

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.