fredag 19 juni 2015

Glad midsommar!

Det blev inget Mosebacke. Jag firar i mitt barndomshem med familjen istället. Jag ska på begäran ta bort den här statistikmätaren som syns på sidan. Fler kanske vill läsa då. Dock har jag statcounter som jag kollar rätt ofta men jag funderar på att ta bort det med. Jag tjänar inte en krona på bloggen och så kommer det förbli. Jag är ingen Blondinbella. Min blogg är liten för att jag är jag. Jag är ingen kändis inte heller normal.  Jag är Bea lite annorlunda och kanske för mycket. Glad midsommar! 

1 kommentar:

  1. Glad midsommar Bea, du är inte för mycket - du är genuin och delar med dig av dina tankar och känslor. Om bara de som hatar hämningslöst på de som inte följer samhällets mall till punkt och pricka höll käften så skulle du kanske inte behöva känna dig som för mycket. Du är du och det är bra nog!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.