onsdag 10 juni 2015

Leva sitt liv!

Igår var jag ute. Jag gick upp på Mosebacke terrassen och beställde en öl som kostade 87 kr. Den var god i varje fall. Sen gick jag till Carmen och drack två öl samt träffade en jag känner lite. Egentligen är jag inte så ensam det gäller ju bara att pallra sig ut så träffar man folk.

Som sagt är jag hemskt sysslolös. Jag sitter mest framför internet och väntar på att det ska hända något. Att någon kanske ska svara på det jag skriver. Att man ska hitta en rolig blogg. Att folk ska sluta lägga ut sina snoriga barn på instagram. Att någon ska twittra något genialiskt eller att det blir diskussion i en grupp på Skunk. Då har man inget liv va, eller hur? Om man lever sitt liv online på internet. Ja jag vet inte.

Imorgon kommer så då äntligen skatteåterbäringen. Pengarna kommer väl till pass. Jag ska gå ut och gå. Tänkte sätta mig på det cafét där fatshaming tanten brukar dyka upp. Få se vad hon säger. Satkärring!

1 kommentar:

  1. Jag brukar också känna att jag inte har något liv som sitter på nätet hela dagarna, men det är ett val jag gjort - jag är social men inte så ofta om man säger så, men jag kan ändå vara social på nätet och det är också ett liv faktiskt. Det står folk fritt att tycka att det är patetiskt att inte ha 50 pers som sliter i en och vill ses och göra något, men det skiter jag helt i. Det är bra att du går ut om du vill och orkar, men känn ingen press att du _måste_ göra något. Ha så roligt i morgon!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.