onsdag 24 juni 2015

Experience

 Jag drömde att min pappa dog i en båtolycka och jag blev väldigt ledsen i drömmen. Min pappa är min närmaste anhörig Jag skulle bli väldigt ledsen om han dog även om han blev 100 år och stilla somnade in i sömnen.

Till alla dom som går ut på krogen och blir fulla och tror att dem har gjort bort sig vill jag säga att det inte är någon fara. Så länge man inte avslöjar hemligheter om folk. Till exempel börja ställa sig upp i ett sällskap och säga: "Du Anna var ju otrogen med Stefan förra veckan" när Annas kille sitter där. Då har man gjort bort sig. Jag har varit ute på krogen många gånger och blivit utslängd för att jag var för full, Fast det var ett tag sedan nu. Jag försöker dricka måttligt. Igår tog jag en öl på Exit och sen gick jag hem. Sen tänkte jag på en annan sak om någon berättar att den haft sex med någon. Döm inte! Nu låter jag som ett orakel men jag är trots allt 35 år och har lite livserfarenhet som jag vill dela med mig av.

Just det på lördag den 27 juni ska jag vara med på loppisen på Blasieholmen. Det är mellan 11-15. De är många fler än jag som säljer saker. Jag kommer mest sälja dvd och vinylskivor. Kom gärna förbi!

1 kommentar:

  1. Fy vilken otäck dröm, jag har drömt mycket hemskt om pappa de senaste åren då han varit sjuk. Du och jag har det ju på samma sätt, att våra mammor är borta och vi är nära våra pappor. Jag hoppas att du kan skaka av dig drömmen. <3

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.