torsdag 18 juni 2015

Keep on blogging in a free world

Var på bio igår och såg While we were young. Den handlar om ett krisande par i 40 års åldern utan barn som bor i New York. De blir kompisar med ett yngre gift par som ställer deras tillvaro på ända.
Den var bra, den tog sig och blev bättre och bättre.

Tänkte på att när man bloggar är det lite som att kasta pärlor åt svin. Nu menar jag inte att alla bloggläsare är svin. Men man delar ju med sig generöst av sig själv och det är inte alltid det uppskattas. Alla har ju olika bakgrund och tolkar det som är skrivet på olika sätt. Jag ångrar inte att jag började blogga men det är inte helt riskfritt och kan få konsekvenser.

Midsommar ska jag fira på Mosebacke. Det är en riktigt rolig fest där.

Mina mediciner jag tar nu är två abilify a 10 mg och sex litionit a 42 mg om dagen. Till natten brukar jag ta två propavan. Jag upplever att jag är lite uppe i varv på kvällen och har svårt att somna. Jag gör väl fel som sitter framför datorn och teven. Man ska väl egentligen stänga ner alla skärmar två timmar innan läggdags. Hur gör ni för att sova? Nackdelen med att ta propavan är att den sitter i ett tag dagen efter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.