torsdag 25 juni 2015

Misslyckanden

Då var det kokta fläsket stekt och man har hamnat hos kronofogden. Det kunde ju vart värre. Jag kunde t ex ha blivit vräkt. Det har jag ju inte blivit peppar peppar. Jag har misslyckats med många saker i mitt liv. Min vikt till att börja med. Jag vägde för tio år sedan 76 kg och nu väger jag 168 kg. Jag kan inte skylla allt på psykmedicinerna men de har ju bidragit till att jag för varje år gått upp i snitt tio kg.


Min ekonomi har jag också misslyckas med. Jag behöver väl inte gå in närmre på det. Mina studier har jag också misslyckats med jag har försökt påbörja mitt c-uppsats arbete i Filmvetenskap 10 gånger minst. För att inte tala om personliga relationer. Det känns skönt att skriva ned dessa saker man misslyckats med och skicka ut i cyberspace. För då har man bekräftat dessa misslyckanden och kan gå vidare. Men jag är inte misslyckad. Jag har ju lyckats med bloggen och har en liten skara läsare som kommer tillbaka. Nu har jag inte rätt i allt det jag säger. Men bloggen går väl mest ut på att jag ventilerar känslor och tankar. Kanske känner folk igen sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.