måndag 29 juni 2015

Power

Det känns som att kraften är stark i mig idag. Det känns även som om att någon som vill mig väl sänder en massa positiva tankar.Försätt gärna med det, kära du.

Jag har mens. Tänk vad ni killar är lyckligt lottade som inte blöder ca en vecka i månaden. Man svullnar oftast upp lite och känner sig allmänt ofräsch även fast man byter skydd ofta. Jag fick min första mens när jag var 13 år och gick i sjuan. Då har jag alltså haft dess månatliga blödningar är närmare 22 år.och det lär väl bli i minst tio år till innan man hamnar i klimakteriet.

Jag har bott i min lägenhet i ett och ett halvt år och betalat varje hyra i tid så jag lär väl inte bli vräkt. Inga grannar har heller klagat. Jag har haft fest en gång typ och då satte jag upp en lapp i hissen och förvarnade. Vet att grannar är mest känsliga för ljud och jag brukar inte duscha eller diska mitt i natten. Jag hoppas verkligen inte att jag blir hemlös. Det skulle vara strået som knäckte kamelens rygg. Vad skulle jag göra då? Sitta på Götgatan och lalla med en pappersmugg? Nä jag skulle nog sälja Situation Stockholm om jag klarade av att stå upprätt länge min övervikt gör att jag har lite svårt för att stå. Jag skulle nog alltid klara mig. Även om jag blev hemlös.

Här är mina föräldrar Kersti och Thomas 1992






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.