onsdag 16 november 2011

Living in oblivion

Kom fram en kille till mig som var mörkhyad och frågade efter vägen och jag förklarade och sen bara så gick han efter mig och var skitjobbig. Han bara you are so beautiful och yada yada. Det är ofta mörkhyade raggar på mig på gatan. Kanske för att jag har sån big booty haha nä nu ska jag inte ha fördomar. Men det är väl en annan kultur där de kommer ifrån och man ser en snygg tjej så går man fram till henne. Jag är verkligen inte rasist, det får ni inte tro men jag tycker de är jobbigt när folk är påflugna oavsett hudfärg. Jag vill inte ha en operator utan nån som är vanlig och charmig och som man träffar på ett naturligt sätt och nödvändigtvis inte på gatan. Jag tror också att jag ska stänga ner mina nätdejtingkonton för det ger liksom inget. Bara klamydia. Nä det har jag inte fått peppar peppar ta i trä men det känns bara ofruktsamt i alla avseenden.

1 kommentar:

  1. Jag har råkat ut för samma sak - hade stått och jobbat i en zoobutik i 11 timmar och var helt utmattad och ville bara HEM... då kom det på en nisse och började bara prata helt spontant, han höll på från Kista till Centralen trots enstaviga svar från mig och till slut ett "nu får du lämna mig i fred!". Vid Centralen hade han fräckheten att be om mitt telefonnummer också. Då gick en säkring hos mig och han fick sig en rejäl utskällning men inte ens det tog. Då visade det sig att en man som var i samma vagn som oss på t-banan dröjt sig kvar för att kolla att jag var ok, han gick helt sonika fram till mig och sa "heeeeej, vad kul att se dig!" och gav mig en kram. DÅ först gick nissen. Jag tackade för hjälpen och gick lättad på t-banan hem. Fy för såna där plåster alltså. *kräks av obehag*

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.