söndag 13 november 2011

Bagatell

Jobbade idag och det gick väl bra. Hade tänkt att ta en öl efter jobbet men så kom jag på att jag ska köra imorgon klockan kvart över åtta på morgonen och då är det ju inte så bra att kröka. Blir äcklad av killar, det var ett par som hörde av sig nu och jag är verkligen inte intresserad men de fattar liksom inte. Vad ska man göra en del tar liksom inte no for an answer. Egentligen kanske jag borde sänka mina krav så att jag får någon jag med men det tänker inte göra!! Bättre vara singel livet ut än att vara med någon man inte älskar. Nä, vilken hemsk tanke.

Pappa säger att jag mest vara manisk och inte ha så mycket problem med depressioner men jag tror han har fel för jag har ju varit superdeprimerad. Läste i DN Söndagsbilagan om Stina Dabrowski och hon försökte ta livet av sig en gång när hon var ung. Skenet kan bedra hon verkar ju så mysig och så trygg i sig själv och allt det där men det jag vill säga med detta är ju att alla har problem. Jag har märkt att människor kan bli lite provocerade av att man berättar om sitt inre mörker eller så försöker de bagatellisera och säga att det där är väl inte så farligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.