måndag 21 november 2011

Spökskrivare

Haja att jag fick B på production studies kursen. Det är näst bästa betyget ju. Tror att jag jag är lite mer akademisk än vad jag tror om mig själv från början. Mamma läste på universitet och hade fil kand i språk tror jag. Pappa är ju läkare och docent han är så bildad så att det nästan blir löjligt.. Äpplet faller inte långt ifrån  trädet. Men nån läkare har jag aldrig velat bli dessutom så går det inte för jag har för dåliga betyg från gymnasiet och det där högskoleprovet får jag aldrig bra på. Juristlinjen har däremot känts lockande men jag vet inte ja jag tror att jag ska ägna mig åt nåt kreativt för det är just det som faller sig naturlugt för mig att skriva göra filmer osv. Dessutom ser klär jag inte i dräkt. Hahaha.

Jo jag har kommit på ett jobb för mig, Jag ska bli spökskrivare åt kändisar som vill hålla upp ett varumärke och inte orkar hålla på och blogga och twittra. Då gör jag det istället efter vissa riktlinjer,  Det låter ju hur kul som helst. Så vill ja ha  60 000 på faktura för några veckors arbete. Det  kanske är för billigt. Men man måste ju börja nånstans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.