onsdag 9 november 2011

Facklan brinner

Stod och höll i en fackla på Stureplan i en timme. Det var för Stockholms Filmfestival. Det var kul och man fick ett årskort som tack för hjälpen. Kortet kanske jag skänker i Recycle your stuff på Flashback för jag har ju blivit osams med hon jag först tänkte ge kortet till. Om ingen av er kära bloggläsare vill ha det förstås. Först till kvarn får mjölet mala. Sen var det sån här kändisfest med creme de la creme och jag lyckades sneaka mig in under förevändningen att jag skulle plocka disk. Sen kände man sig som en annan persona non grata därinne. Jag drack gratisvin och spanade efter killar men det var inag snygga människor där. Eller jo snygga var ju alla men såhär ytlighetssnygga och det är inte något som lockar mig. Jag gillar när folk ser bra ut men på ett quirky sätt.

Var på teorilektion och det vara bara sånt här vad är en körbana, vad är en vägren osv. Sånt som jag redan kan ju!! Jag ville att de skulle prata om hur man räknar ut bromssträckan och sånt som är lite knepigt. Jaja det kanske kommer under nästa lektion.

Om tre veckor flyttar jag till skrapan och det ska bli underbart. Jag ska tjacka en ny säng då. Men det ska vara en sovsäng och ingen knullsäng för jag tänker inte ägna mig åt såna dumheter nåt mera.

2 kommentarer:

  1. Hej gumman, tänkte bara säga att jag inte slutat läsa din blogg men min mamma ligger potentiellt för döden (se min blogg om du vill) så jag åker till Avesta i morgon och stannar tills... ja, tills mamma antingen går bort eller blir lite bättre. Jag kollar in igen när jag kommer hem. Kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Hej Jenny! Jag beklagar verkligen. Jag läste i din blogg och det måste vara tungt. Kramar Bea

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.