lördag 19 november 2011

Mindre

Jag åt sex pepparkakor och sex cookies på hela dagen nu väger jag 137 och har alltså gått ner 3 kg på en vecka. Jag har tappat aptiten och tycker inte att mat är lika lockande som förut. Visst är det inte bra att äta kakor iställer för vanlig mat men det är ju bättre att äta något än ingenting alls. Jag vill väga ca 75 kilo det är min drömvikt men jag oroar mig för hur kroppen kommer se ut med hängande skinn och pattar ner till knäna. Jaja det är bättre det än att vara stor och uppsvälld som en spärrballong och dessutom kan man faktiskt få göra gratis bukplastik genom landstinget. Men pattarna får man bekosta själv haha. Hoppas jag träffar en partner som är förstående och inte ryggar tillbaka för alla defekter. Måste säkert göra rumpplastik också. Näe vad jobbigt. Jag ångrar verkligen att jag blev såhär fet. Men det är inget att älta. Det blev som det blev.

Befinner mig i en feberdvala. Jag är sjuk men jag måste ändå plugga. Vad det är synd  om mig! Nä det är det inte det är jag som har satt mig i den här situationen självmant. Känns som om jag jobbar för mycket också. Måste ju lägga tiden på studierna.

1 kommentar:

  1. Jag ska verkligen inte säga nåt eftersom jag är ett snacksmonster själv och sitter med en burk pepparkakor på bordet framför mig, men försök att äta någonting mer än kakor Bea. Kör med lite frukt tillsammans med kakorna kanske, eller en sallad. Jag kommer aldrig att säga "du får absolut inte äta kakor" för det funkar ändå aldrig när någon annan säger det, det är ett beslut som du får ta själv om/när du gör det. Det är bra att du går ner i vikt men jag oroar mig för att du ska gå på en binge sen igen. :-( Kram på dig, krya på dig också!

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.