torsdag 3 oktober 2013

Trixie

Det blir fest här på Söder om ett par veckor. Jag håller på och fixar lite saker tills dess. Jag tänkte ordna lite karaoke i ett rum för det är en bra isbrytare människor emellan. Folk brukar ju ofta sjunga nån pinsam låt som de egentligen inte gillar för att det är roligt. Fast så dåligt som Cameron Diaz sjunger här i klippet låter det nog inte.

Sen ska jag ordna en liten drinkbar. Jag står för ingredienserna så får gästerna komma med spriten.
Vet ni någon god drink. Än så länge har jag Whiskey sour, Cosmopolitan, Screwdriver, gin & tonic, White Russian, Strawberry daquiri. Kom gärna med nåt tips på nån god drink som inte är för krånglig att göra.

En skitskum grej är att det är nåt vajsing med min iphone. För den tar inte emot alla samtal och sms. Den har blivit selektiv verkar det som. Jag har ringt Telenor flera gånger och de kan inte se att det är nåt fel så jag fattar inte. Så kompisar om ni har försökt nå mig och jag inte svarar så beror det på att  telefonen inte är tillförlitlig.

Nu har jag fått tid till läkaren för gastric bypass på Ersta sjukhus. Kanske blir det operation redan i år. Vi får se.

1 kommentar:

  1. Du har inget antivirusprogram installerat i luren? De kan hindra vissa sms framför allt.
    Hoppas att festen blir bra och att det kommer många. :-)

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.