söndag 20 oktober 2013

7 days

Jag hittade massa band som inte var märkta. Vågar inte kolla. Tänk om det är som i The Ring. Att man kollar på nåt skumt sen ringer telefonen och en röst viskar: 7 days. Så har man vecka på sig att lista ut hur man ska göra för att inte gå en plågsam död till mötes.

I en vit överdimensionerad skokartong låg saker från 1993. Bilder från ridlägret och bilder från begravningen. Det var där jag ser en tydlig skiljelinje från att ha varit glad och carefree till att vara ledsen och tyngd. Det gick som över en natt. Jag ser på bilden jag är klädd i en blommig klänning. Jag tyckte den var ful redan i affären men det var bestämt att vi döttrar skulle vara klädda i klänningar med blomstermönster. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.