onsdag 30 oktober 2013

Dag 01 – En nytagen bild på dig och 5 fakta om dig själv

Jag ser dig.


5 fakta om mig själv:

1. Jag ska flytta till en etta i Farsta Strand den första november.
2. Jag är klärvoajant.  Kan få kontakt med människor på andra platser genom bilder som jag får upp i huvudet. Kan ibland spå folk.  Medicinen dämpar dock denna förmåga. Jag har haft flera syner detta året. Men det är bara sånt som rör mitt eget privatliv. Jag kan inte förutspå en trafikolycka eller en terrorattack. Men kanske om jag sätts i trans. Ni kanske tycker det här låter sjukt men jag tror på det.
3. Jag är en riktig konsumtionsmänniska!
4. Mitt stora problem i livet är att jag aldrig får vara ifred.
5. Jag är ogift utan barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.