lördag 12 oktober 2013

Rekyl

Jag drömde att jag höll i ett gevär. Jag sköt så slungades jag bakåt av rekylen och därefter blev allt svart- jag vaknade. Jag vill inte tro på liv efter döden. Jag vill inte bli något alls av mänsklig form. Jag vill gå till den sista vilan.

Jo den där FA killen. Fat admirerer-  kontaktade mig via Skype och jag pratade lite och han verkade inte så intresserad av sex utan mer sånt här en tjock tjej som har sönder stolar, tar på sig för små kläder och äter mycket och väger sig sen. Om jag ska vara ärlig tycker jag att det låter helt sjukt och jag tror inte jag kommer gå med på att uppfylla hans fantasier. Man blir ju en fetisch. Han visade bild på sig själv och såg helt normal ut många skulle nog tycka han såg bra ut men jag vet inte han är inte min typ riktigt. Men men det kan vara kul att snacka lite. Han såg ut som en hipster. Han hade sån svart sotarmössa på sig.

Jo jag har räknat ut en grej som är helt sjuk.

Ett ciggpaket per dag 55 kr
Cigg för en vecka: 385 kr
månad: 1540 kr
År: 18480 kr

Nu är jag rökfri. Måste vara det till operationen. Det vore obegåvat av mig att börja röka igen efter operationen. Tänk vad mycket pengar jag spar!

1 kommentar:

  1. Men staaaaaackars honom som kände sig kränkt. *himlar med ögonen* Det är ju inte som att du lagt ut namn och bild. Han får väl leva med att hans "preferenser" inte är riktigt som de flesta andras istället för att skämmas.
    Vad duktig du är som är rökfri nu Bea, kämpa på! Du kan fixa det, det vet jag. Jag har också förstått att man sparar sjukt mycket pengar på att inte röka även om jag har precis noll koll på vad ett cigarettpaket kostar (fast nu vet jag eftersom du skrev det).

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.