torsdag 24 oktober 2013

Rec

I skunkdagboken så har jag en mindre läsekrets  därför kanske det blir en annan ton där. Jag vet inte. Jag tycker det är skönt för det är lite prestigelöst man kan bara öppna och skriva ett par rader. Jag sjöng Thunderstruck av AC/DC igår kväll och min inneboende sa rent spontant att han tyckt det lät jättebra. Han hatar hårdrock men i min tappning så blev det en annan grej. Jag och en kompis. Karin ska göra en podcast ihop. Vi måste väl tala efter ett tema men jag tycker det är roligt när man freestylear också. Jag lyssnade på Filip & Fredriks pod men jag tyckte det lät så jävla grabbigt och uffigt eller vad man ska säga men de är ju så F&F. Dock så kan jag uppskatta deras lekfullhet och idérikedom. Om man annars lyssnar på kvinnor som poddar så handlar det mest om barn familj och mat och heminredning typ. Jag och Karin brukar alltid ha så fina samtal så jag tror att det kan bli bra. Vi får se.

Jag försöker att röra mig så mycket jag kan men det är tungt. Jag hörde att när man går ner i vikt så ska man träna mycket styrka för att fettet som sitter på ryggen fungerar som en korsett åt ryggrad och leder osv så då man bygga upp en muskelkorsett när man håller på att gå ner i vikt. Jag vet inte hurivida detta är sant eller inte. Folk skriver så mycket och har så många teorier och funderingar kring saker. Många tjejer i denna gastric bypass grupp på Facebook har blivit alldeles för smala och vissa har inte gått ner nåt alls. Jag tror att jag kommer gå ner mycket men kanske 80 procent av min övervikt. Jag vill inte gå in i det här och ha för stora förväntningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.