tisdag 29 oktober 2013

Low hanging fruit

Mina bröst. De är alldeles för stora och hänger. Jag tänkte att jag ska börja spara till ett bröstlyft som jag ska göra efter min gastric bypass operation som blir av om ca tre månader. Snackade med en tjej på en klinik och hon sa att det är viktigt att man har gått ner klart i vikt när man gör bröstlyftet annars så kan det ju bli fult om man fortsätter att gå ner i vikt. Så då blir den här eventuella bröstplastiken gjord om två år.  Jag kanske även måste göra en bukplastik men den får man oftast gratis genom landstinget. Det beror på hur mycket häng man har. Jag behöver i alla fall 30-40 tusen till bröstlyftet. På en klinik kunde man få opereras gratis av läkarstudenter typ men det kändes inte helt okej ja menar en sak om man går till elever på frisörlinjen men tänk om det blir helt fel. Det vänstra mkt mindre än det högra bröstet. Eller att det blir infekterat. Så då kanske jag kommer ha genomgått tre stora operationer innan jag fyllt 36 år. Så det är bara börja spara!!

Vet inte varför jag plötsligt blivit så positivt inställd till kirurgi. Jag renoverar min kropp. Det behövs jag vill känna mig snygg och attraktiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.