onsdag 30 oktober 2013

Äta

Fell off the wagon igår och åt I kronologisk ordning. 3 små äpplen, lite salta pinnar, en halv burk vita bönor och gröna oliver. Ja det var väl kanske inte så farligt men det känns jävligt onödigt. Jag fortätter dock med min diet som om inget har hänt. Jag tänker på hon kvinnan Theresa i videon som gick ner 124 kg. Hon måste ju vräkt i sig mat och lyckades ändra ett invant beteende. Om hon kan så kan väl jag. Dessutom så är jag säkert på att hennes resa inte varit spikrak utan att hon säkert åt fel ibland. Jag fick rekommendationer från sjukhuset om hur man ska äta och vad en normal portion är exakt och då har jag räknat ut att jag i snitt måste ha ätit 2-3 sådana normalportioner vid varje måltid så det är ju inte konstigt att man är överviktig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.