tisdag 22 oktober 2013

Snow

Det som göms i snö kommer upp i tö. Metaforiskt alltså. Hittade bilder på en tjej jag umgicks med way back. Hon är uppklädd som en filmstjärna med hatt och djup urringning. Jag minns att hon ofta fotograferades i olika sammanhang var med i reklamfilmer osv. Men det var inte så konstigt för hon ser ju bra ut. Hon har en speciell look, inte så mainstream utan mer annorlunda.
Nu ska jag lägga bilderna på posten och när jag berättade för henne på Facebook hade hon typ glömt den fotograferingen. Det är dock inte jag som tagit dessa bilder.

Jag skänker bort ganska mycket grejer. Har en stor Ikeakasse med böcker. Sen har jag två systemkameror som jag funderar på att skänka till Stadsmissionen för de är typ trasiga.
Om inte nån läsare är intresserad! Maila

Det tar sjukt lång tid att städa och plocka iordning. Man samlar på sig mycket genom åren. Jag hittade ett album med Bilder från Emmaboda -98. Jag är faktiskt inte med på en enda bild. Jag lägger ut om jag får minst 5 röster på roligt.



!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.