torsdag 31 oktober 2013

Oas

Skickade iväg en ansökan om att plugga den där distansutbildningen i starta eget som jag nog har nämnt. Men jag måste se till att Stockholms kommun kan betala den eftersom den är från Borås. Så jag ska gå till Komvux huvudkontor och fixa det på måndag. Imorgon efter 12 ska jag hämta mina nycklar till nya lägenheten. Men jag kommer inte kunna sova där förrän typ nästa vecka. Ska försöka sätta upp lite grejer. Typ en taklampa så att man ser något. Tror det kommer att bli jättemysigt och fint när jag fått allt på plats. Jag hittade en väldigt bra app som heter Tink som är kopplat till bankkontot så kan man göra upp budget och se hur mycket man har kvar. Så kan man göra budget och planera sin ekonomi.

Undrar hur det kommer att bli sen om jag verkligen får vara ifred sen. Jag vill bara ha en frizon för mig själv. En oas i vardagen.

Jag ska samla på vinyl, kryddor,dvd. Inte på damm och obetalda räkningar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.