torsdag 31 oktober 2013

Dag 02-Storyn bakom din bloggs namn

Jo jag ska berätta hur det gick till. Från början bloggade jag på Stockholms Universitets portal. Jag tror jag valde något helt annat namn först något i stil med att jag var student och läste Filmvetenskap. Men sen ville jag ha något enkelt som folk kom ihåg så då blev det Beas blogg. Bea har jag alltid kallats sen jag var liten. När jag presenterar mig för folk säger jag oftast Bea. Beas blogg det blir nästan som en alitteration och det klingar fint. Visst finns det många andra bloggar som heter Beas blogg men när jag googlade frasen sist så kom min först upp i sökresultatet.

3 kommentarer:

  1. sökresultatet är anpassat efter hur du använder och söker på google, därför kommer din blogg upp först hos dig, det är olika för alla som sagt, just so you know

    SvaraRadera
  2. Jaha vad blåst jag känner mig! Haha! Tack för att du sa det!

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.