fredag 11 oktober 2013

Rund och go

På nätet är jag med i ett community för såna som är tjocka och som gillar tjocka. Jag har ju aldrig varit där främst för att ragga då de flesta bor i USA utan mer för att utbyta tankar och funderingar med andra i samma situation. Men det var en som kontaktade mig som bor i Sverige. Jag vet att han är en så kallad FA (fatadmirerer). Nu vet inte jag hur det blir om vi ens kommer att prata men jag har aldrig träffat nån uttalad FA förut och om jag skulle bli tillsammans med en sån hur skulle det då bli då jag inte är lika tjock, när jag gjort operation  längre skulle de inte tända på en då? Egentligen vill inte jag vara någons fetish. Det känns fel. Men samtidigt så vet jag att många killar verkligen inte gillar tjocka tjejer så då måste man ju informera om att man är tjock när man nätdejtar så man inte blåser nån och då kanske det känns tryggare att träffa nån som säger att hen gillar överviktiga. Men helst av allt vill jag träffa nån som älskar mig för den jag är.

Läste en berättelse om en kille i USA på det där communityt som gick i college och han hade en vän en tjej som var tjock och som han var intresserad av sen åkte hon iväg ett år på nån utbytesresa och när hon kom tillbaka hade hon gått ner en massa och var typ smal och såg "hot" ut enligt alla andra och mainstream men inte honom. Han var jätteledsen över det. Så klart att på den här planeten med 9 miljarder människor är det väl klart att alla gillar olika. Det vore ju konstigt annars.

Men samtidigt är det ju inte sunt att vara kraftigt överviktig. Man måste ju tänka på hälsan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.