lördag 19 oktober 2013

Börja om på nytt

Ni bloggläsare som varit med från starten vet ju om hur jag har tjatat om att jag vill ha en egen lägenhet och det har varit svårt att ordna vilket har berott på 18 000 saker men nu har jag skrivit på ett förstahandskontrakt och jag flyttar till Farsta Strand vid månadsskiftet. Allt har på nåt sätt ordnat sig. Familjebostäder gjorde kreditupplysning och var jättenoga med en massa intyg men jag passerade det nålsögat. Jag läste igenom kommentarerna och jag vet att många visat sitt stöd och sin empati genom att skriva jättefina kommentarer. Jag vill säga att det här med att jag fick lägenheten fick en stor tyngd att lätta från mina axlar. Visst kommer jag fortfarande att ha problem men jag tror ändå att jag efter alla dessa år som gått har utvecklat verktyg för att jobba med dessa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.