fredag 4 oktober 2013

Lola

Ikväll blir det pasta vongole. Musslor. Jag kanske ska gå till Söderhallarna om man inte gör ett ekonomiskt självmord om man handlar på fiskavdelningen där. Det är ju så dyrt men endast det bästa är gott nog.

Idag ska jag:

Hämta ut medicin på apoteket
Hämta paket på Lola
Hämta paket i en annan kiosk.
Hämta mina betyg från Södra Latin.
Handla
Städa
Lämna blodprov

Det är ganska många punkter för en som har blivit passiv.

Jag var på Noodle Mama i skrapan och det var riktigt gott. En kompis tipsar om en pizzeria där man kan få veganska pizzerior. Det är ett hål i vägen som heter Denniso bakom Thai kiosken vid Åsö gymnasium.

Från det ena till det andra. Det går sjukt dåligt att ragga på okcupid. Jag får mest brev från afrikaner som alltså bor i Afrika. Jag har skrivit att jag bara vill träffa folk som bor nära ja hudfärg spelar ingen större roll men de envisas ändå med att skicka meddelanden. Det senaste jag fick var från en kenyan. Sen har jag märkt att det är jäkligt mycket såhär programmerare och matematiker och såna som har nischade yrken. Så har jag märkt att folk älskar att säga procrastinating på frågan vad de gör av sina liv. Nä så jag tror jag har dejtingkontot dä mer som ett komplement till det andra. Inte för att just de andra består av något. Jag går ju knappt ut nuförtiden. En kompis dejtade en från OKC och han var sån datanörd och hon gillade honom man han levde ett extremt inrutat liv. När han hade tvätttid så skulle han tvätta no matter vad som hände.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.