tisdag 15 oktober 2013

Namn

Vardagen är ofta grå. Men det finns saker som jag verkligen uppskattar att göra som framförallt att skriva. Jag gillar att läsa. Nu läser jag mest Skunkdagböcker. Folk är för roliga i sina dagböcker. Ibland är det sorgligt också. En del är sjuka och måste gå mycket hos doktorn och få olika behandlingar och andra är galet kära i nån de kanske inte kan få eller i nån då det är ömsesidigt. En tjej gillar jag. Hon skriver mycket om när hon blev dumpad. Hon håller på med klassisk musik. De verkar vara en sån fin gemenskap i den världen.  En annan tjej berättade om när hon gick på stenhealing och fick en smaragd placerad på fittan. Haha. Det är kul för folk är ju mer eller mindre anonyma så då kan de ta ut svängarna mer. Jag är inte anonym. Jag har ju planer på att ge ut en bok så det är bra om jag jobbar in mitt namn i folks medvetande även om de är på liten skala.
Jag tror inte att det är så många som läser. Jag ser ju statistiken att de kanske är runt 200 hits om dagen. Sen läste jag i min statistik att sen starten 2011 på denna blogg så har folk kommit hit från Google frasen "Beas blogg" 2642 ggr och på frasen "Beatrice Wahlberg" 400 ggr.

Vi får se om det blir nån roman. Om den blir färdigskriven. Jag har världens sämsta självdisciplin. Om även om den blir färdigskriven så kanske jag skickar in den men jag kommer inte trycka den själv. För jag vill att nån annan ska kolla och se om den är värt nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.