fredag 7 mars 2014

Piano i brand

God morgon. Jag har precis duschat. Jag ska åka in till stan för att hämta ut min xeplionspruta. Jag tänkte att jag skulle promenera där inne i stan. Flanera lite. Som det heter. Kanske låna några böcker på bibblan. När jag mår dåligt och beklagar mig för min pappa brukar han säga att jag i alla fall inte sitter i fängelse och har frihet. Men det är väl själens bojor som fjättrar mig.

Igår såg jag på tv hela kvällen. Det var som vanligt mest dynga. Kollade på Lyxfällan om en tjej som lade ner 13 lakan om året på selecta godisautomater. Jag har också kört den metoden när jag haft ont om pengar men det är inte särskilt smart man får ju en fet räkning sen.

Jag ska kanske på en fest där de eldar upp ett piano. För det ska tydligen låta mycket vackert när instrumentet brinner. Känns lite musikvideoaktigt. Att det står ett folk i ett skogsbryn med en bärs i handen och kollar på ett piano i brand. Om nån läser som håller på med sånt så feel free att använda idén. De skulle vara kul att se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.