måndag 10 mars 2014

Drömmar

Gårdagen var lite annorlunda. Jag hade en annan typ av drömmar. Jag drömmer nu om hur jag dansar med en liten flicka som bara är några år gammal. Det är mitt barn i drömmen. Vad jag vill ha barn i framtiden. Men åren går ju snabbt och rätt var det är så är det ju försent. Nu fyller jag ju 34 år. Man är ju inte helt ung längre. Bara att inse.


Jag började prata med en gift man på nätet. Sen bara men vad håller jag på med! Jag vill inte ha det så här. Så jag slutade skriva. Han var bosatt i ett annat land men var här i Sverige för att arbeta. Ville väl ha ett äventyr på sidan om. Men jag kände i magen att det kändes fel. Jag var tvungen att bara pausa allt och rannsaka mig själv. Nu gör jag något av mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.