onsdag 5 mars 2014

Instabilt

Hej hallå! Jag har inte mått så bra! Vet inte om det har lite å göra med att jag slutade röka för 10 dagar sen. Jag har inte saknat ciggen men jag har känt mig deppig. Gråtit mycket och så. Så har jag sovit mycket också. Ikväll ska jag gå på bio tänkte jag. Hursomhelst skrev jag på Facebook att jag mådde dåligt och jag fick faktiskt mycket respons. Bland annat från en tjej som jag gick i grundskolan och dagis med. Så folk bryr sig. Har inte varit så mycket i lägenheten för jag känner mig inte riktigt trygg där. Är rädd att nån ska slita upp dörren och mörda mig med en yxa. Det kommer ju inte hända men det ät den känsla man får. Det har inte med området att göra eller så. Det är bara för att jag inte har nån hemkänsla än. Men man får ju det lättare om man ger läggan en chans! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.