måndag 17 mars 2014

Mindre

Var ute i fredags och sov bort hela helgen. Aptiten var helt minskad också. Spydde en gång på lördagskvällen. Idag orkade jag bara en halv portion mat. Så nåt har ju hänt. Känner mig inte alls sjuk bara mindre matlust än tidigare.

Har ställt in min Berlinresa för att jag tror inte jag kommer ha råd eller tid men jag skjuter den på framtiden. Vill ha nån att åka med. More the merrier eller vad det heter. Tror att jag ska resa till Berlin när jag gått ner 23 kg. Då har jag nåt att jobba emot.

Nu ska jag till tandläkaren och rotfylla en tand.

1 kommentar:

  1. Oj då. Man kanske inte ska vara ledsen över minskad aptit, men håll koll så att du inte mår sämre på andra (fysiska) sätt också.
    Vad tråkigt med Berlinresan men du kan säkert åka någon annan gång, det är bra att ha koll på ekonomin också. Kram Bea.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.