tisdag 25 mars 2014

Fynd

Har ont i delta muskeln. Den blev såhär öm och dan när jag tog mina två första xeplion sprutor där. Tror jag behöver sjukgymnastik. Jag provade att laga två rätter av de tre som man fick med matkassen och det blev riktigt gott. Det var en thai curry gryta. Nu när pappa ar här och hälsade på lagade jag varmrökt lax på spenatbädd md tagliatelle och mandelspån. Den var också urgod.

Jag har känt mig lite ur slag idag. Lite off. Jag behövde städa och det var jobbigt. Sen kom det inkassokrav på sjukhusräkningen trots att jag inte fått någon originalräkning! Helt sjukt. Jag betalade räkning fort som fan för jag ville inte ha någon kronolle efter mig. Men nu tycker jag att sjukhuset är skyldiga mig inkassoavgiften på 180 kr. Få se hur det blir med det!

Jaja vad ska jag med skriva jo jag har köpt två byråer kan lägga in bilder på dessa. Den bruna har jag kläder i och den vita har jag papper och kontorsmaterial. Det var allt jag hade att bjuda på idag. På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.