måndag 31 mars 2014

Feedback

Så trött idag med. Verkligen trött. Låg och sov mitt på dagen. Fick lite feedback på uppsatsen i förmiddags och det kändes bra. Jag opponerade på en som skrev om att själva tillblivandet av filmen att fokusera på hur den togs upp som jag fattade det med inriktning på dokumentärfilm. Det var en väldigt utförlig och koncis arbetsplan och där låg man väl lite i lä antar jag. Jag har lite svårt med självdisciplinen men jag jobbar på den. Ska över till systern och käka middag nu. Jag känner fortfarande att jag mår bra och är relativt glad och ljus till sinnes. Inte så mycket har hänt sista dagarna. Ja huvudvärken släppte men kanske inte tröttheten i och för sig. Kanske är någon sån här vårgrej att man blir påverkad av väderomställningen eller något.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.