tisdag 11 mars 2014

Grön kvist

Den annalkande Berlinresan har fått mig på bättre tankar. Jag ska gå till Chanelbutiken i Kurfürstendamm och nog inte köpa något men sukta. Kanske köpa något om jag har råd men jag är tyvärr inte gjord av pengar. Haha. Vad ska jag med en sån dyr väska till när jag går klädd i lump resten av jag. En ny Chanel väska minsta modellen kostar runt 20 000 kr. Man kan ju köpa en replica för 500 kr istället. Ingen kan ju se skillnaden.


Men jag ska inte främst shoppa i Berlin. Jag ska strosa omkring lite som jag vill i kvarteren. Bara vara. Det är en mycket trevlig stad. Roliga klubbar finns det också. Ska absolut gå ut nån kväll tänkte jag. Jag får se hur det blir med sällskap om jag hittar någon som vill resa med mig. Jag vet inte om jag är så rolig att resa med jag tror det eller ja för det mesta.


Jag kommer på mig själv med att tänka att jag kanske ändå mår ganska bra med tanke på att jag gör upp planer för framtiden. Att jag ser mig själv strosa runt där i Berlin och ha det bra. Vad jag däremot har problem med är hur jag ser ut. Jag kollade igenom lite bilder på mig själv och jag tycker jag ser hemsk ut. Jag är inte ful men jag ser bedagad ut på nåt vis och fet. Ja smällfet. Men det sista kan jag ju göra nåt åt men det är fan inte lätt. Ena sekunden vill jag göra operation och andra försöka själv med nån diet som alltid spricker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.