söndag 30 mars 2014

Jobba hem

Jag har ett litet problem. Jag undrar var man kan få tag på en schysst säng? Bäddsoffan jag köpte var inte så bra så jag har kastat den. Helst 140 cm bred. Kan vara begagnad men då måste den vara fräsch. Just nu har jag ingenstans att sova riktigt. Kollat på Blocket. Ska kolla lite mer.


Igår låg jag och sov länge. Jag hade så ont i huvudet. En huvudvärk jag fick dras med i flera dagar. Alvedonen var nästan verkningslös på huvudvärken. Jag brukar få såna bakslag ibland då jag bara måste sova. Det känns liksom som tio ggr värre än en bakfylla fast man inte har druckit. Tror de är dessa mediciner.


Funderar på att gå en YH-utbildning. Kanske nåt inom ekonomi. Känner att jag är lite gammal för att bara leka runt bland flummiga utbildningar som inte leder till något yrke. Jag är ju fan 34 år snart. Måste planera för framtiden. Såg reklam på tunnelbanan om at vara någon slags administratör för värdepapper det kanske är något för mig, Ska checka in det, Vad tycker ni att jag ska jobba med?

1 kommentar:

  1. Oj vilken svår fråga du ställer. Jag går ju hos en arbetsterapeut som håller på att utreda min arbetsförmåga, om jag har någon. Något sådant kanske vore bra för dig också? Grejen är ju att man måste orka jobba när man mår dåligt _också_, det är inte det lättaste när man får dagar som du och jag får. Hoppas att du hittar någonting du vill och orkar göra. Kram Bea.

    SvaraRadera

Jag publicerar din kommentar efter att ha läst den. Your comment will be published after I have read it.